Ανεκδοτάκια

Αναρτήθηκε από ΓΙΑΝΝΑΚΟΧΩΡΙΤΗΣ Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012

1. Μια ξανθιά μπαίνει σε ένα κατάστημα καλλυντικών και ρωτάει: «Έχετε μια κρέμα για αποτρίχωση;»

Πωλήτρια: «Για ποια περιοχή;»

Ξανθιά: «Για το Χαλάνδρι».



2. Συγχαρητήρια κύριε, είναι αγόρι... μπορείτε να μιλήσετε με την γυναίκα σας...

«Μωρό μου να μας ζήσει... ποιανού μοιάζει;»

«Και να σου πω δεν τον γνωρίζεις...»



3. «Ναι γεια σας... την Αντωνία θέλω...»

«Λάθος κάνετε κύριε...»

«Όχι είμαι σίγουρος την Αντωνία θέλω.»



4. «Μήπως έχετε καρτούλες που γράφουν "ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗ";»

«Ναι φυσικά και έχω...»

« Ωραία!!!... Δώσε μου 8 ρε φιλαράκι!»



5. Γιωργάκης (ίσως ο GAP): «Μπαμπά ο Τάκης στο σχολείο με φωνάζει "GAY"»

Μπαμπάς (ίσως ο Ανδρέας): «Βάρα τον τότε παιδί μου».

Γιωργάκης: «Μα είναι τόσο γλυκούλης!»



6. Συζητούν 2 φίλοι....

«Πω πω, δεν μπορώ να κοιμηθώ με τίποτα τις τελευταίες μέρες με την κρίση και τα νέα μέτρα της κυβέρνησης...»

«Εγώ πάλι κοιμάμαι σαν μωρό...»

«Πλάκα κάνεις!!!»

«Όχι, καθόλου, κάθε 2 ώρες ξυπνάω και κλαίω...»



7. Είναι μία κατσαρίδα ανάποδα και κουνάει τα πόδια της συνέχεια. Μια άλλη κατσαρίδα απορώντας την πλησιάζει και την ρωτάει:

«Αερόμπικ, αερόμπικ;;;.»

Και της απαντάει η άλλη... «Όχι ΑΕΡΟ-ΖΟΛ».



8. Είναι ο πατέρας ο κομμουνιστής με το παιδάκι του στο σαλόνι. Σε κάποια στιγμή τον ρωτάει ο πιτσιρικάς:

«Μπαμπά ο ελέφαντας πετάει;»

Και αυτός απαντάει: «Όχι παιδί μου δεν πετάει»

Ύστερα από 5 λεπτά πάλι το παιδί: «Ο ελέφαντας σίγουρα δεν πετάει;»

Και απαντάει πάλι: «Ναι παιδί μου σίγουρα»

10 λεπτά πιο μετά: «Ρε πατέρα είσαι σίγουρος ότι δεν πετάει ο ελέφαντας;»

Αγανακτισμένος ο πατέρας: «Ναι ρε παιδί μου λέμε. Ποιος σου είπε ότι πετάει; Που το είδες;»

Και ο μικρός αφελέστατα: «Να, το έγραφε ο Ριζοσπάστης»

Οπότε ο πατέρας: «Πετάει, Ε κουταμάρες. 10 μέτρα πάει και μετά πέφτει!»





10
11. Ένας κατάδικος δραπετεύει από μια φυλακή στην οποία ήταν κλεισμένος για 15 ολόκληρα χρόνια. Μπαίνει σε ένα σπίτι ψάχνοντας για λεφτά και όπλα. Εκεί βρίσκει ένα νεαρό ζευγάρι στο κρεββάτι. Αμέσως διατάζει τον άντρα να βγει από το κρεββάτι και τον δένει σε μια καρέκλα. Ενώ δένει την κοπέλα στο κρεββάτι, ανεβαίνει πάνω της και της φιλά τον λαιμό και στη συνέχεια σηκώνεται και πάει στο μπάνιο. Ενώ βρίσκεται στο μπάνιο, ο άντρας ψιθυρίζει στη γυναίκα του:

«Άκου, αυτός ο τύπος είναι κατάδικος δραπέτης. Δες τα ρούχα του! Κατά πάσα πιθανότητα πέρασε πολύ καιρό στη φυλακή και δεν έχει δει γυναίκα για χρόνια. Τον είδα πως φιλούσε τον λαιμό σου. Αν θέλει σεξ, μην αντισταθείς, μην παραπονεθείς... κάνε ότι σου πει. Ικανοποίησε τον όσο και αν τον σιχαίνεσαι. Προφανώς, αυτός ο τύπος είναι πολύ επικίνδυνος. Αν τσαντιστεί θα μας σκοτώσει και τους δύο. Να είσαι δυνατή γλυκιά μου. Σ' αγαπώ!»

Οπότε, η γυναίκα του απαντά: «Δεν φιλούσε τον λαιμό μου. Ψιθύριζε στο αυτί μου. Μου είπε ότι σε βρίσκει πολύ χαριτωμένο και με ρώτησε αν έχουμε καθόλου βαζελίνη. Του είπα πως είναι στο μπάνιο. Να είσαι δυνατός γλυκέ μου. Και εγώ σ' αγαπώ!»
 
 
12. Αγάπη μου αν ήμουν έγκυος...τι θα ήθελες να είναι…;»

«Πρωταπριλιάτικο αστείο!»



13.,«Καλά ρε φίλε μένεις κοντά σε παραθαλάσσια περιοχή και δεν ξέρεις να κολυμπάς;»
 

«Γιατί βρε... εσύ που μένεις κοντά σε αεροδρόμιο ξέρεις να πετάς;»



14Προς όλες τις νοικοκυρές: ...

Μ’ ένα γραμμάριο Fairy πλένεις 100 πιάτα...
 

μ’ ένα γραμμάριο κόκα πλένεις 100 πιάτα ... σκουπίζεις ... σφουγγαρίζεις ... μαγειρεύεις ...

ΤΣΟΥΜΑΣ

0 σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΡΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Follow Γιαννακοχωρίτης

ΠΩΛΕΙΤΑΙ

Χορηγοι

Κομνηνοί Ροδοχωρίου
Rodochoritis
savsidir
Rodochoritis
ouzounis
ktimakelesidi
suma
baxevanosΑγρόκτημα Παρχαρίδης
Giannakidis

ΤΟ BANNER ΜΑΣ

johnvillage

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ

ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΑΚΟΧΩΡΙΟΥ, Η ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ. ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΩΝ ΑΝΗΣΥΧΙΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ, ΤΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΔΕΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΨΕΩΝ, ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΚΑΚΩΣ ΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ ΠΡΟΟΔΟΥ.
ΜΠΕΣ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ
" Η αληθεια απλα υπαρχει. Το ψεμα πρεπει να εφευρεθει... "
Ο Γιαννακοχωριτης αναδημοσιευει τακτικα, στα πλαισια της συνεργασιας του με αλλα ιστολογια, αλλα και στα πλαισια της προσπαθειας του για την αναδειξη του νεου μεσου, που ονομαζεται "κυβερνοχωρος" αρθρα και αποψεις αλλων bloggers.
Στην περιπτωση αυτη παρατιθεται παντοτε η πηγη και συνεπως, το παρον ιστολογιο, αποποιειται καθε νομικης ευθυνης για την ακριβεια των γραφομενων σε αλλα ιστολογια ή ιστοσελιδες.
Γιαννακοχωρίτης

Followers

Φωτοφραφιες απο τα περασμενα

Φωτογραφιες Συλλογου

Διαφορες Φωτογραφιες Γιαννακοχωριου

ΑΡΧΕΙΟ

Κατάλογος ιστολογίων μου

Related Posts with Thumbnails

Tofai