Οι ζωές στο δρόμο !!!

Αναρτήθηκε από ΓΙΑΝΝΑΚΟΧΩΡΙΤΗΣ Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012



Οι ζωές στο δρόμο περιμένουν την αγάπη μας…
Έχουν μείνει χωρίς στέγη και τροφή. Οι άγιες ημέρες που έρχονται για εκείνους μοιάζουν σαν ένα όνειρο που δεν θέλουν να ζήσουν ποτέ…


Η αγάπη για τις ψυχές του δρόμου πλέον δείχνει να είναι ένα άγνωστο συναίσθημα ή ξεχασμένο.
Ερμού και Αθηνάς. Το ψύχος ήταν δριμύ. Έβρεχε. Ένας νεαρός παίρνει την κουβέρτα για να στρώσει να κοιμηθεί. Διακριτικά προσπάθησα να τον πλησιάσω. Αλέξανδρος το όνομα μου, μου είπε.
- Πως είστε ; Τον ρώτησα ευγενικά.
«Αυτές τις ημέρες δεν ζω, μοιάζω σαν ένα πλάσμα με νεκρό το είναι μου», μου είπε ο 30χρονος Αλέξανδρος που περνάει τα βράδια του έξω από το σταθμό του μετρό Μοναστηρακίου, επί της Αθήνας και Ερμού.
«Ζω εδώ με τον κ. Νίκο, μαθηματικός ήταν στο επάγγελμα και μάλιστα με φιλανθρωπική δράση στην Αυστραλία και τώρα κι αυτός έμεινε εδώ, στο δρόμο», συμπλήρωσε.
«Αυτές οι ημέρες για εμάς είναι πολύ σκληρές… Θυμάμαι την μάνα μου στο χωριό που τώρα πια δεν είναι στη ζωή που παραμονές Χριστουγέννων προετοίμαζε….»
Ο Αλέξανδρος λύγισε…
Δεν άντεξε. «Η ψυχή μου είναι μαύρη σαν τον αράπη φίλε», συνέχισε.
«Το φαγητό και την στέγη την παλεύουμε. Τη μοναξιά και σκληρότητα των ανθρώπων … είναι δύσκολο να αντέξουμε», κατέληξε ο 30 χρονος άστεγος.
Λίγο πιο κάτω, στη πλατεία Μοναστηρακίου συνάντησα τον Θέμη. Μεσήλικας με μακριά γενειάδα και επιβλητική φωνή. Μου έκανε εντύπωση η ορθοφωνία του.
«Μη κοιτάς», μου λέει, «εγώ ήμουν τραγουδιστής στις μπουάτ της πλάκας, όταν μεσουρανούσαν τη δεκαετία του ’60. Βοηθούσα τους φίλους μου που είχαν ανάγκη μέχρι που έφτασα να πουλήσω τα υπάρχοντα μου και σήμερα στα 70μου να κοιμάμαι στα παγκάκια.»
Και συνέχισε: «Ελπίζω στο Θεό, αυτός με κάνει και ελπίζω και κατ΄ επέκταση ζω. Με αυτή την ελπίδα θα ζήσω και τα φετινά Χριστούγεννα. Έστω και με μία κουβέρτα στα τσιμεντένια παγκάκια της πλατείας Μοναστηρακίου.»

0 σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΡΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Follow Γιαννακοχωρίτης

ΠΩΛΕΙΤΑΙ

Χορηγοι

Κομνηνοί Ροδοχωρίου
Rodochoritis
savsidir
Rodochoritis
ouzounis
ktimakelesidi
suma
baxevanosΑγρόκτημα Παρχαρίδης
Giannakidis

ΤΟ BANNER ΜΑΣ

johnvillage

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ

ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΑΚΟΧΩΡΙΟΥ, Η ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ. ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΩΝ ΑΝΗΣΥΧΙΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ, ΤΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΔΕΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΨΕΩΝ, ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΚΑΚΩΣ ΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ ΠΡΟΟΔΟΥ.
ΜΠΕΣ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ
" Η αληθεια απλα υπαρχει. Το ψεμα πρεπει να εφευρεθει... "
Ο Γιαννακοχωριτης αναδημοσιευει τακτικα, στα πλαισια της συνεργασιας του με αλλα ιστολογια, αλλα και στα πλαισια της προσπαθειας του για την αναδειξη του νεου μεσου, που ονομαζεται "κυβερνοχωρος" αρθρα και αποψεις αλλων bloggers.
Στην περιπτωση αυτη παρατιθεται παντοτε η πηγη και συνεπως, το παρον ιστολογιο, αποποιειται καθε νομικης ευθυνης για την ακριβεια των γραφομενων σε αλλα ιστολογια ή ιστοσελιδες.
Γιαννακοχωρίτης

Followers

Φωτοφραφιες απο τα περασμενα

Φωτογραφιες Συλλογου

Διαφορες Φωτογραφιες Γιαννακοχωριου

ΑΡΧΕΙΟ

Κατάλογος ιστολογίων μου

Related Posts with Thumbnails

Tofai