Είναι επίκαιρο θα παραμείνει απ¨ ότι πιστεύω για πολύ καιρό στην επικαιρότητα ,το θέμα του δημοτικού σχολείου Γιαννακοχωρίου Νάουσας , καθώς επίσης των περισσότερων σχολείων πανελλαδικά .
Οι πολιτικοί μας που ενδιαφέρονται για μας χωρίς εμάς , αυτοί οι παντογνώστες που πασχίζουν για το καλό μας και φυσικά για το συμφέρον της πατρίδας .
Λες και είναι οι μοναδικοί ,προασπιστές του δημοσίου συμφέροντος , μόνον αυτοί και κανείς άλλος . Βέβαια έκαναν ότι μπορούσαν για να αναστατώσουν την μικρή κοινωνία μας έτσι απλά για το καλό μας.
Το ερώτημα είναι πως είναι δυνατόν όλοι να μην θέλουν με χιλιάδες αιτιάσεις και μόνο το υπουργείο να επιμένει ;
Μπορούν να μας δείξουν μια αίτηση γονέα , η φορέα που επιθυμεί την συνένωση των σχολείων για τους λόγους που προβάλει το υπουργείο ;
Αν βρεθεί έστω μια αίτηση τότε μπορούμε να το συζητήσουμε .
Το συμφέρον των μαθητών ενδιαφέρει τους γονείς κατά κύριο λόγο.
Κα Υπουργέ , το ξέρω καλά διότι πρώτη εσύ στέλνεις τα παιδία σου σε κολέγια και άλλα πρότυπα ιδρύματα .
Δεν πρόκειται να ησυχάσω και φυσικά δεν θα ησυχάσουν οι γονείς και οι περισσότεροι κάτοικοι του μικρού χωριού .
Οι φωνές μας έχουν ταυτιστεί με τις φωνές διαμαρτυρίας όλων γενικώς των παραμεθόριων περιοχών σε όλη την επικράτεια που έχουν το υπαρκτό πρόβλημα της μεταφοράς ,συνένωσης, η κλεισίματος των σχολείων.
Τα παιδιά συνήθως τα μικρά ,υποφέρουν από τις βιαιοπραγίες των μεγαλύτερων μέσα στο λεωφορείο τι μπορεί να κάνει ένας οδηγός ,άρα θα χρειαστεί συνοδός , μόνο με αυτό το δεδομένο είστε εκτός. Διότι δεν πληρώνεται τα λεωφορεία με τους οδηγούς θα πληρώνεται και τους συνοδούς ; Εδώ δεν πληρώνετε τα καύσιμα για την θέρμανση των σχολείων να μην συνεχίσω για το αφερέγγυο κράτος σε αυτή την οικονομική συγκυρία .Δεν έχει νόημα και δεν μας πείθετε ότι αυτό που κάνετε είναι για την αναβάθμιση της παιδείας .
Ενεργείτε με τις εντολές της ΤΡΟΙΚΑΣ .
Είναι λυπηρό τα διογκωμένα χρέη των μεγάλων πρέπει να πληρώσουν τα παιδάκια .
Γίνονται προσπάθειες να διασπάσουν την συμπαγή και σθεναρή αντίσταση των γονέων με διάφορους παράγοντες ,κοινωνικούς ,πολιτικούς ,πολιτειακούς .
Τις πεπαλαιωμένες συνταγές να τις αφήσετε καταμέρος .
Κα Υπουργέ , Δεν απαντήσατε στην δημοσιευμένη επιστολή που έστειλα σε σας ,άλλα και στον Πρωθυπουργό ,τον Περιφερειάρχη , Αντιπερειφεριάρχη ,όλους τους Βουλευτές του Νομού τον Δήμαρχο κ.α στα e-mail σας .
Θεωρείτε δημοκρατικά ότι η πλειοψηφία έχει τον λόγο ;
Ναι άλλα όχι η εκλογική πλειοψηφία (διότι δεν έχει αναφερθεί στο προεκλογικό σας πρόγραμμα ;) η πλειοψηφία είναι των πολιτών που αντιστέκονται στα αντιλαϊκά μέτρα και τον εσκεμμένο αποπροσανατολισμό των πολιτών με τέτοιου είδους αποφάσεις .
Οι προσκλήσεις , ο διάλογος , και τα άλλα τεχνάσματα της υποτυπώδους δημοκρατίας δεν είναι ωφέλημα όταν το αντικείμενο είναι η Παιδεία και μάλιστα η διάσπαση της κοινωνικής συνοχής και της εμπορευματοποίησης του σχολείου , βάζοντας στόχο το οικονομικό όφελος στο κλείσιμο του δημοτικού σχολείου .
Είναι ντροπή και αίσχος η πρόφαση για πιο σύγχρονη και μοντέρνα μάθηση διότι δεν έχει ισχύ , λόγω οικονομικής δυσπραγίας .
Δεν νομίζω να είναι δημοκρατική η μετάθεση των δασκάλων ,με το έτσι αποφασίζουμε ,διότι μας παραπέμπετε σε άλλους καιρούς.
Όσοι ήταν στα εξατάξια Σχολειά δεν έγιναν περισσότερο η λιγότερο επιστήμονες ,από τα διθέσια Σχολειά .
Ο Ελληνικός λαός σας ψήφησε να του λύσετε προβλήματα ,άλλα εσείς τους δημιουργείτε διαρκώς περισσότερα από το πουθενά .
Δεν πρόκειται να μεταφερθεί κανένα παιδί με το έτσι θέλω σε άλλο σχολείο.
Δεν πρόκειται να κλείσει το σχολείο του Γιαννακοχωρίου .
Θέλουμε να αυξήσετε τις αίθουσες του υφιστάμενου σχολείου .
Να φέρεται όλοι εσείς τα παιδιά σας από τα πρότυπα κολέγια και τα ιδιωτικά σχολεία , στα χωριά να μάθουν επιτέλους να ζουν (Ανθρώπινα ) . Έτσι όταν μεγαλώσουν και γίνουν υπουργοί ,να καταλαβαίνουν τον λαό .Ένα από τα πολλαπλά δικαιολογημένα παραδείγματα της άρνησης μας είναι :
Τι κάνει το κράτος με τις οφειλές στα τουριστικά γραφεία που είναι βουλιαγμένα και αρνούνται την μεταφορά μαθητών ; . Σήμερα όλοι αυτοί απεργούν , τα παιδιά διανύουν χιλιόμετρα μέχρι τα συνενωμένα σχολεία τους . Γράψε εποχή 1850 – 1980 .
Τι να συγκρατήσει ένα παιδάκι από το σχολείο όταν είναι ολοήμερο και έχει απ¨ το πρωί 0700 έως 1700 στους δρόμους ( δεν είστε σοβαροί )
Ούτε οι πιο σκληρά εργαζόμενοι δεν δουλεύουν 10-12 ώρες την ημέρα .
Ούτε συζήτηση δεν χρειάζεται , μην τολμήσετε κάτι ανάλογο με το αποφασίζουμε και διατάζουμε όπως συνήθως εκτελείτε τις προθέσεις σας τώρα τελευταία .
Θα εκτεθείτε στα μάτια του λαού άλλα και διεθνώς όταν οι κάτοικοι προβούν σε τακτικές μάθησης του 1821 .Υπάρχουν αρκετοί πρόθυμοι να κάνουν το κρυφό σχολειό να ζωντανέψει και ας μην είναι καλόγεροι.
Γαλουτζής Δημήτρης
Κάτοικος Γιαννακοχωρίου
Επισυνάπτω την προηγούμενη επιστολή μου
Προς
Υπουργείο παιδείας με το ζόρι μάθησης.
Καθόλου αγαπητή υπουργέ Κα Διαμαντοπούλου.
Απαντήστε μου ευθέως που σπουδάζουν τα παιδιά σας και γιατί ; καθώς επίσης Κε Πρωθυπουργέ που και γιατί ; τα παιδιά σας δεν σπουδάζουν στα ίδια σχολεία με τα δικά μας παιδιά ;
Διάλογος δεν λέγεται να έρχεται εκπρόσωπος της επιθεώρησης, να πετάει φωτοβολίδες περί αναβάθμισης της παιδείας και μετά τις εμφανείς αντιδράσεις των γονέων και των κατοίκων του χωριού να πέφτει ο πέλεκυς των αποφάσεων του υπουργείου, αγνοώντας τους πάντες .
Έζησα και βίωσα την χούντα του Παπαδόπουλου , (Αποφασίζουμε και διατάζουμε ) .
Έτσι έκαναν κάποτε και έτσι ακριβώς κάνετε και εσείς σήμερα ,πια η διαφορά ; φυσικά για το καλό μας . Αλλά αν για προφανείς και πολυακουσμένους λόγους δεν δεχόμαστε .Γιατί επιτέλους δεν εισακούγονται οι θέσεις μας και οι απόψεις μας;
Ο Λαός σας ψήφησε για να έχει την συμπαράσταση και την αρωγή σας , όχι τις αποφάσεις και τις διαταγές σας .
Θέλω να καταλάβετε ότι το διθέσιο σχολείο Γιαννακοχωρίου λειτουργεί από την εποχή που πρωτοκτίστηκαν τα πρώτα σπίτια του Χωριού , έτσι οι πρόγονοι και γονείς μας ξυπόλητοι , ρακένδυτοι και πεινασμένοι έκτισαν το σχολείο, την εκκλησία και μετά έβαλαν κεραμίδια στα σπίτια τους .
Εμείς οι νεότεροι το έχουμε δώρο των προγόνων μας όπως όλοι οι Έλληνες έχουν των Παρθενώνα τους .
Οι κακές πολιτικές και η ανάρμοστη αστυφιλική πολιτική του Αθηναϊκού κράτους δεν μπορεί να καταλάβει την μεγάλη ζημιά που θα υποστεί το μικρό χωριό αν μεταφερθούν οι μαθητές στο αστικό σχολείο .
Πρώτον οι γονείς Νέοι στην ηλικία, το μόνο οικονομικό δυναμικό του χωριού θα μεταναστεύσουν στην πόλη εξ’ ανάγκης ,με προφανή συνέπεια να ερημώσει ο τόπος , αλλά και να ελαττωθεί η παραγωγική δυναμική του χωριού .
Αυτή είναι η πολιτική της αποκέντρωσης που ευαγγελίζεστε ;
Αυτή είναι η προστασία της υπαίθρου ;
Αυτή είναι αγροτική πολιτική σας ;
Χωρίς κόσμο στα χωριά ; ( Όταν το παιδί εγκαταλείψει τον τόπο του από μικρό δεν είναι δυνατόν να επιστρέψει σ’ αυτόν , γιατί πρώτος ο τόπος του τον έδιωξε ) Δεν είναι καθόλου σοβαρό αυτό που κάνετε.
Λέτε θα βάλλεται λεωφορεία για την μεταφορά τους .
Ξέρουμε, το βιώνουμε καθημερινά με τα μεγαλύτερα παιδιά ,που ξεροσταλιάζουν στο κρύο χωρίς υποδομές .
Στα χωριά να ξέρεται δεν έχουν στάσεις λεωφορείων ,που να παρέχουν προστασία από ,Ήλιο, Βροχή ,Χιόνι δεν υπάρχουν οι ανέσεις της πόλης μην παρασύρεστε .
Πως λοιπόν αυτά τα μικρά θα σηκώνονται από τα άγρια χαράματα να περιμένουν στο ύπαιθρο με όλες τις κακουχίες ,(πάρτε μικρό παράδειγμα από το δικό σας παιδί, δεινοπαθείτε να το ξυπνήσετε το πρωί ) αλλά και σε μερικές περιπτώσεις αν οι γονείς δεν μπορούν να τα συνοδευόσουν μέχρι να έρθει το λεωφορείο ,είναι αναγκασμένα να υποστούν συνέπειες από πολλούς κινδύνους. Σκεφτήκατε ότι το επτάχρονο ,μερικές φορές για λόγους ακριβώς δικούς του ζητά επίμονα την μητέρα του ,πως αυτό θα επιστρέψει στους δικούς του ; Μόνο που το φαντάζομαι εκνευρίζομαι ,δώστε προσοχή και μην αγκιστρωθείτε στο επιθετικό κείμενο αλλά στην ουσία και το αποτέλεσμα .
Είμαι σίγουρος ότι δεν θα δώσετε προσοχή σε ότι γράφω .
Ομως η δημοκρατικές αρχές επιβάλουν να καταθέσω τις απόψεις και τις προτάσεις μου ,που φυσικά δεν είναι μόνον δικές μου αλλά της μεγάλης πλειοψηφίας του τόπο μου.
Αν οι λόγοι που προβάλλεται είναι ο εκσυγχρονισμός και η αναβάθμιση της μάθησης , τότε εξηγήστε μου γιατί εξαιρούνται τα πιο ορεινά σχολεία ; Αυτοί οι μαθητές δεν έχουν την προστασία της εκπαίδευσης και τον εκσυγχρονισμό της ;
Αν προβάλλεται το μοντέλο αυτό στα Ελληνικά σχολεία , γιατί δεν σπουδάζουν και τα δικά σας ; η των περισσοτέρων από σας;
Με την ψήφο του Ελληνικού λαού έχετε παχυλούς μισθούς , που τους σκορπάτε στα πανάκριβα κολέγια ,και ιδιωτικά σχολεία ;
Μόνο και μόνο από αυτά τα λίγα θα καταλάβατε ότι δεν υπάρχει πρόθεση να μετακινηθούν τα παιδάκια σε αλλά σχολειά .
Μήπως θα τους αφαιρέσετε το Συνταγματικό τους δικαίωμα στη μάθηση με τις υπάρχουσες συνθήκες ; Που είναι η Δημοκρατία επιτέλους ;
Μας εκλιπαρούσατε εκ του προηγούμενου να σας ψηφήσουμε , στο κατόπι μας δημιουργείτε τεράστια προβλήματα , με σκοπό την δυσαρέσκεια των πολιτών και να αντιστέκονται σθεναρά για να διατηρήσουν τα αυτονόητα δικαιώματά τους.
Μην παίζεται μαζί μας , αλλά μάθετε ,
Στην Αμερική τα περισσότερα ιδιωτικά πρότυπα σχολεία είναι σήμερα διθέσια , οι δάσκαλοι επιτηρούν και οι μαθητές ανταλλάσουν μεταξύ τους τα μαθήματα οι μεγαλύτεροι διδάσκουν τους μικρότερους.
Γιατί δεν αφήσατε τους πολίτες να αποφασίσουν αν θέλουν οικιοθελώς να το κάνουν; Αλλά με νομοθετήματα τους επιβάλετε αυτές τις αποφάσεις ;
Αν οικονομικοί λόγοι το επιβάλουν, τότε γιατί όχι ;
Το κτήριο υπάρχει οι δάσκαλοι είναι εκεί αποφασίστε να στείλετε τους πολλούς στους λίγους , έτσι θα αποσυμφορήσετε τα κονσερβοποιημένα αστικά σχολεία προς την ύπαιθρο .
Τα παιδάκια της πόλης δεν ξέρουν πως είναι ο καθαρός αέρας, τα κατοικίδια ζώα , (οι αγελάδες τα προβατάκια τα κατσικάκια ,οι γατούλες τα σκυλάκια ) ,προπάντων τα σκυλάκια που ζουν και κοιμούνται στο ίδιο κρεβάτι σαν τους καλλίτερους επιστήθιους φίλους .
Αν έχετε το θάρρος και την πεποίθηση ότι θα εκσυγχρονίσετε την μάθηση είναι καλή λύση, φυσικά οικονομική , μόνον έτσι .
Οικονομία θα έχετε γιατί δεν θα χρειαστούν και άλλες αίθουσες στα αστικά σχολεία για να στοιβάζουν εκτός τους μαθητές της πόλης και των χωριών τα παιδάκια.
Αλλά αφήστε τα προσχήματα για το καλό μας , εκπαιδεύσετε τους δάσκαλους έτσι ώστε να λειτουργούν πιο αποδοτικά .
Οι μαθητές των διθέσιων σχολείων έγιναν επιστήμονες σχεδόν στο σύνολο τους είναι τεκμηριωμένο από πολλές στατιστικές . Ποιος ο απώτερος σκοπός να μην έχουμε αυτό που πραγματικά έχει απόδοση ;
Το διθέσιο είναι συντοχρόνω φροντιστήριο για το παιδί γιατί ο δάσκαλος έχει άμεση επαφή μαζί του , εκ του αποτελέσματος , γιατί μειώνετε τον αριθμό των μαθητών ανά τάξη στα αστικά σχολεία ;
Τέλος αν αποφασίζεται γιατί μπορείτε να νομοθετείτε αγνοώντας την θέληση των πολιτών ,τότε και εμείς θα πράξουμε αναλόγως .
ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΕΙ κάνεις μαθητής από το Διθέσιο Δημοτικό σχολείο του Γιαννακοχωρίου . Ελάτε πάρτε τα αλυσοδεμένα στο σχολείο της προτίμησης σας .
Θα εξακολουθήσουν να πηγαίνουν στο σχολείο χωρίς δασκάλους ,θα διδάσκονται από εθελοντές ,συνταξιούχους και στην τελική θα διδαχτούν όπως επί τουρκοκρατίας από εθελοντές κατοίκους .
Ο τρόπος που λειτουργείτε ( αποφασίζουμε και διατάζουμε ) φέρνει τον λαό στα άκρα εξ’ ου και η τελευταία μου επιστολή.
Όλοι οι Βουλευτές του νομού , αλλά τι λέω , όλης της περιφέρειας ,ο Περιφερειάρχης , ο Αντιπερειφεριάρχης , ο Δήμαρχος Νάουσας , ο Πρόεδρος του Δ.Δ Γιαννακοχωρίου , ο Σύλλογος Γονέων , ο Πολιτιστικός Σύλλογος πρέπει να πάρουν θέση .
Θα είναι ωφέλιμο να μας αφήσουν στην ησυχία μας και στα καθημερινά δύσκολα προβλήματα μας .
ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ
ΓΑΛΟΥΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Κάτοικος Γιαννακοχωρίου.








0 σχόλια