Στις 10 Μαΐου ξεκινά - τελικά - η απογραφή του πληθυσμού
Από τις 10 έως και τις 24 Μαΐου θα πραγματοποιηθεί τελικά η απογραφή πληθυσμού - κατοικιών 2011.
Αυτό ανακοίνωσε η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ), η οποία και θα δημοσιοποιήσει στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα, περισσότερες πληροφορίες για το πώς θα πραγματοποιηθεί η απογραφή.
Να σημειωθεί ότι αρχικά είχε ανακοινωθεί πως η απογραφή θα διεξαγόταν από τις 30 Μαρτίου έως τις 13 Απριλίου.
Είναι φρόνιμο όλοι οι Γιαννακοχωρίτες να απογραφούν στο χωριό και όχι στον τόπο που κατοικούν έστω προσωρινά .
Έτσι έγινε το 2001 ακούσατε τις σειρήνες που έλεγαν ότι δεν είναι ανάγκη να απογραφείτε στο χωριό και έκτοτε το Γιαννακοχώρι υποβαθμίστηκε ,χάνοντας πολύτιμους πόρους .
Όσοι περισσότεροι στο χωριό, τόσα περισσότερα ποσά θα αντληθούν για τον τόπο μας .
Δεν πρέπει να απογραφούμε αλλού , μόνο στο τόπο που ζήσαμε και αγαπάμε για το καλό όλων μας.
ΓΑΛΟΥΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΗΠΕΙΡΟΣ και SAVENCIA μαζί κατακτούν την κατηγορία της επώνυμης φέτας ΠΟΠ
στην αγορά της Γαλλίας
Πριν από 2 δευτερόλεπτα







0 σχόλια