του netakias
Εχετε αναρωτηθεί, γιατί θα έπρεπε να σωθούμε; Γιατι αξίζει να σωθεί η Ελλάδα;
Τα τζιπ, τα αρχαία, τα σπίτια, οι πισίνες;
Τον ωχαδερφισμό μας, τον αλληλοσπαραγμό, την ακαταστασία μας;
Ολα τα παραπάνω θα συνεχίσουν να υπάρχουν κι όταν θα μας έχουν αντικαταστήσει με τους Παπανδρέλληνες.
Μήπως αυτά, δεν αξίζουν τόσο, ώστε να υπάρχει λόγος για να αναχαιτίσουμε το Ιστορικό μας τέλος;
Ο πάσχων από οξεία χρόνια λογοδιάρροια Υπουργός Οικονομικών είπε :
«Το δράμα της χώρας είναι ότι δεν μπορεί να βρεθεί λύση ούτε δημοκρατικά ούτε μέσα από τις εκλογές, η οποία να είναι αξιόπιστη». Και για να το δικα ιολογήσει αυτό συμπλήρωσε πως «Πολλές φορές οι λαοί επιλέγουν δημοκρατικά το αδιέξοδο. Αυτό είναι το πρόβλημα αυτό είναι το δράμα».
Δηλαδή μας απειλεί με την…. δημοκρατία;
Όταν λέει αυτά ένας Ακαδημαϊκό ς με Ελληνικό διαβατήριο, στην χώρα που γεννήθηκε η Δημοκρατ ία, στην χώρα που υπερέβη την αναγκαιότητα και την χρήση κι έβαλε ως προτεραιότητα την σχέ ση των Ανθρώπων, που έβαλε το πολίτη πάνω από βασιλιάδες, εί ναι το λιγότερο εμετικό να εκσ τομίζονται τέτοιες ιδεοληψίες στην, έστω κουτσουρεμένη, Βουλ ή των Ελλήνων.
Πείτε ό,τι θέλετε για την ποιό τητα και την λειτουργία της δη μοκρατίας, ελλιπής, κουτσή, στ ραβή μπορούμε και πρέπει να τη ν κάνουμε καλύτερη, ο Βενιζέλο ς την... καταργεί!
Για έναν Ελληνα δεν μπορεί να είναι προτεραιότητα η Σωτηρία του Χρήματος. Δεν μπορούμε καν να βάλουμε στην Πλάστιγγα το “Δημοκρατία ή Οικονομία” και μ άλιστα από έναν Συνταγματολόγο !
Η πείνα του σώματος αντιμετωπί ζεται, 400 χρόνια ήταν αυτά, η πείνα της ψυχής όμως για τον Ελληνα συνιστά γενοκτονία.
Οπως έγραφα και παλαιότερα:
“Σαν Ελληνας πάντα θεωρώ ότι α υτό που μας χωρίζει από άλλους λαούς είναι το φιλότιμο. Δηλα δή το αίσθημα δικαίου που νοιώ θουμε ότι είναι υπεράνω, από ο τιδήποτε άλλο στην ζωή μας. Το να μην δώσουμε το δικαίωμα σε οποιονδήποτε συνάνθρωπο μας, είτε με την συμπεριφορά μας, ε ίτε με τις πράξεις μας, να θίξ ει την Τιμή μας. Οχι για την τυπολατρία, αλλά γιατί θα “χάσουμε τον ύπνο μας ” (“ουκ εά με καθεύδειν το του Μ ιλτιάδου τρόπαιον”). Κοιτάξτε τον αριθμό αυτοκτονιώ ν και θα βρείτε το φιλότιμο.
Οχι την Τιμή όπως την εννοούν κι άλλοι λαοί, όπως οι Ιάπωνες (χαρακίρι), ή οι Αλβανοί (βεν τέτες), που πλησιάζουν μεν το φιλότιμο, αλλά δεν φτάνει στην ουσία της έννοιας, που είναι το αυτό που έλεγε ο Αριστοτέλη ς “φυσικό” δίκαιο. Το κοινό δίκαιο που πάει πέρα από το θετικό δίκαιο (νομοθεσ ία). Ο εσωτερικός μας αλάθητος δικαστής που ξέρει πάντα το α ν πράξαμε κάτι νόμιμο μεν, αλλ ά ανήθικο δε, οι Ερινύες μας.
Αυτό που οι απόφοιτοι των Κολλ έγιων θα θεωρούσαν ως ορθολογι κή επιλογή, το φιλότιμο την βά ζει σε δεύτερη μοίρα.”
Αν κάτι αξίζει να σωθεί από τη ν Ελλάδα, είναι η Ελληνικότητα .
Το “χαμόγελο στα χείλη”, η θετ ική πρόταση ζωής που νικάει το ν θάνατο, ”θανάτω, θάνατον πατήσας”, δεν ζούμε για να πεθάνουμε, πεθαί νουμε για να ζήσουμε κάθε μας λεπτό, το ήλιο, την θάλασσα το υς φίλους και τέλος την δημοκρ ατία που είναι ενσταλαγμένη στ ο πνεύμα μας και μας ξεχωρίζει από τους υπόλοιπους ανθρώπους .
Η άλλη πρόταση τρόπου ζωής.
Αλλιώς θα σώσουμε το χρηματιστ ήριο και θα σκοτώσουμε την Ελλ άδα.
Ο ΓΑΠ κι η συν-μωρία του δεν μ πορούν να σώσουν την Ελλάδα, γ ιατί δεν έχουν και σκοπό να τη ν σώσουν, μέσα στην πολυπολιτι σμική παραφρωσύνη τους. Οπώς έλεγε κι ο παππούς του ο “Γέρος” ο λαός δεν κάνει επιλ ογή τυράννων, αρνείται την τυρ ρανία.
Οι Ελληνες πρέπει να επιστρέψουν, γιατί οι φιλέλληνες θα μας καταστρέψουν.
Διατελώ Υμέτερος,
Netakias
0 σχόλια