ΕΔΩ ΓΕΛΑΝΕ !!!!

Αναρτήθηκε από ΓΙΑΝΝΑΚΟΧΩΡΙΤΗΣ Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013


- Μάνα, μου κλέψανε το αυτοκίνητο!
- Ήτανε και η ζακέτα σου μέσα;



-Μάναααα, ένα τσιγάροοοο!!
- Τι παιδί μου, καπνίζεις από τα 13 σου, τόσο μικρός;
- E, ναι, ρε μάνα, μετά το σεξ...
-  Ιιιιιιιιιιιιιιιι,  κάνεις και σεξ;
- Ε ρε μάνα, πώς θα βγάλω λεφτά για τα ναρκωτικά;
- Ζακέτα φοράς τουλάχιστον;


Μη τυχόν και κάνει το σταυρό της μια γριά μέσα στο λεωφορείο !
Αμέσως να τον κάνουν όλες. Το γνωστό σταυροcopy.


- Γκαρσόν, σερβίρετε μοσχάρι;
- Τους πάντες σερβίρουμε, κύριε. Καθίστε !!!


Ήρθε ο άλλος στο μπαρ να παραγγείλει κι έριξα λίγο ποτό πάνω του.
Campari δεν πήρε.


- Πω, ρε φίλε, έχω να κοιμηθώ πέντε μέρες!
- Κι εγώ, αλλά ντάξει, κοιμάμαι τα βράδια.


Η πρώτη πρόταση στα βιβλιαράκια των οδηγιών χρήσης θα έπρεπε να είναι:
"Μπα, τι έγινε; Τα κάναμε σκ...ά και τώρα κοιτάμε το βιβλιαράκι;"


Σε ένα κατάστημα με αθλητικά είδη:
- Έχετε τα πάντα για το σκι;
- Ναι, τι θα θέλατε;
- Ένα ζευγάρι πατερίτσες.


Φέτος τα Χριστούγεννα, λέω να στολίσω το καλοριφέρ.
Να φανεί και κάπου χρήσιμο.


- Με έκοψαν στο δίπλωμα οδήγησης.
- Γιατί;
- Με ρώτησαν τι κάνω στο κόκκινο φανάρι.
   Και τους είπα: μπαίνω στο Facebook.


Ωραίος ο χειμώνας, αλλά αυτή η παγωμένη λεκάνη της τουαλέτας που το
σκέφτεσαι για να κάτσεις, δεν παλεύεται με ΤΙΠΟΤΑΑΑΑΑ !!!


Αυτό που στα γενέθλια σβήνεις τα κεράκια
και όταν πεθάνεις στα ανάβουν ... δεν το καταλαβαίνω...


Συζητάνε δυο γύφτοι:
- Ρε, εσύ βρομάς πολύ.
- Ναι, ρε είμαι δυο χρόνια μεγαλύτερος.


Οι νέοι λογαριασμοί της ΔΕΗ θα έχουν φωσφορούχα γράμματα για να
διαβάζονται στο σκοτάδι.


-  Οι βλάκες έχουν πάντα αμφιβολίες.
- Λες, ε;

Πάει ένας Πόντιος σε μια έκθεση επίπλων να αγοράσει ένα κρεβάτι:
- Ξέρετε, αυτό που με ενδιαφέρει είναι να είναι πολύ γερό.
- Μα γιατί ανησυχείτε;, Δεν είστε χοντρός.
- Ναι, αλλά κοιμάμαι πολύ βαριά.

- Μαμά, τι θα μου πάρεις τα Χριστούγεννα;
- Τα λεφτά από τα κάλαντα.

Ξοδεύουμε τόσα πολλά λεφτά για ρούχα και δε συνειδητοποιούμε ότι οι
καλύτερες ώρες που περνάμε είναι όταν δε φοράμε τίποτα !!!

- Τι έγινε; Στενοχωρημένη σε βλέπω ... Ζυγίστηκες;;;

- Πού μένεις;
- Στα λόγια.

- Είσαι βλάκας;
- Δε σε κατάλαβα.
- Αυτό ακριβώς εννοούσα.

Μια ξανθιά λέει στον άντρα της:
- Τι θράσος !  Τι θράσος!
   Θα το πίστευες, Θανάση, ότι κάποιος Ελύτης έβγαλε ένα βιβλίο
αντιγράφοντας όλα αυτά τα ποιήματα που μου έγραφες όταν ήμασταν νέοι;
Οταν καναμε για πρωτη φορα σεξ με ειπε τσουλα...
Για αυτο και εγω θυμωσα πολυ και του ειπα να φυγει μαζι με τους φιλους του...;!!!

Το "άντε γ@μήσ@υ" δεν πληγώνει και τόσο μια γυναίκα...
Το "άντε ζυγίσου" όμως...;;;!!!


Ρώτησα 100 κοπέλες τι αφρόλουτρο χρησιμοποιούν ενώ έκαναν μπάνιο...
Οι 99 μου απάντησαν ουρλιάζοντας:
-Πώς μπήκες εδώ μέσα ρε μ @λ@κ@;;;;;;;;;;;;;;;


Με την κοπελα μου χωρίσαμε όταν ο πατέρας της θέλησε να μου δώσει για προίκα 3 σπίτια...
Ήθελε να ξεφορτωθεί και κόρη και χαράτσια...


Κάποιους ανθρώπους πραγματικά δεν τους καταλαβαίνω...
Αυτούς που μιλάνε Ολλανδικά πχ...


Γιατί η Ελληνίδα μάνα όταν σου λέει "Ίδιος ο πατέρας σου είσαι" ποτέ δεν το λέει για κοπλιμέντο...;;;


Ένα χάμπουργκερ παρακαλώ
Απλό;
Όχι δώσε μου ένα πολύπλοκο... κυκλοθυμικό... να μου τα πρήξει μέχρι να το φάω...


Αν αντί "Το κάπνισμα σκοτώνει", έγραφαν στο πακέτο "Με αυτο το πακέτο πληρώνεις στο κράτος 2.15" θα το έκοβαν περισσότεροι...


Λύνω τον κύβο του ρούμπικ σε 1 λεπτό...
Υψηλό IQ;
Αχρωματοψία...


Είστε γυναικολόγος;
Όχι αλλά μια ματιά μπορώ να τη ρίξω...


Τα λεφτά δεν αγοράζουν την ευτυχία, αλλά μπορείς να αγοράσεις μια βίλα στην Καραϊβική και κάτσε και κλάψε σε όποιο δωμάτιο θέλεις...


Πήγα στο βενζινά και του λέω με υφάκι: "Φούλαρε το"
Εκτός του ότι δεν χαμογέλασε καν... Μου κλώτσησε και το ποδήλατο...!!!


Θες να παίξουμε το γιατρό;;
Αμέ!
Ωραία! Κάτσε εδώ διάβασε ένα περιοδικό και σε μια ώρα θα σε φωνάξω μέσα να μου δώσεις 50 ευρώ...

0 σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΡΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Follow Γιαννακοχωρίτης

ΠΩΛΕΙΤΑΙ

Χορηγοι

Κομνηνοί Ροδοχωρίου
Rodochoritis
savsidir
Rodochoritis
ouzounis
ktimakelesidi
suma
baxevanosΑγρόκτημα Παρχαρίδης
Giannakidis

ΤΟ BANNER ΜΑΣ

johnvillage

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ

ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΑΚΟΧΩΡΙΟΥ, Η ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ. ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΩΝ ΑΝΗΣΥΧΙΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ, ΤΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΔΕΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΨΕΩΝ, ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΚΑΚΩΣ ΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ ΠΡΟΟΔΟΥ.
ΜΠΕΣ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ
" Η αληθεια απλα υπαρχει. Το ψεμα πρεπει να εφευρεθει... "
Ο Γιαννακοχωριτης αναδημοσιευει τακτικα, στα πλαισια της συνεργασιας του με αλλα ιστολογια, αλλα και στα πλαισια της προσπαθειας του για την αναδειξη του νεου μεσου, που ονομαζεται "κυβερνοχωρος" αρθρα και αποψεις αλλων bloggers.
Στην περιπτωση αυτη παρατιθεται παντοτε η πηγη και συνεπως, το παρον ιστολογιο, αποποιειται καθε νομικης ευθυνης για την ακριβεια των γραφομενων σε αλλα ιστολογια ή ιστοσελιδες.
Γιαννακοχωρίτης

Followers

Φωτοφραφιες απο τα περασμενα

Φωτογραφιες Συλλογου

Διαφορες Φωτογραφιες Γιαννακοχωριου

ΑΡΧΕΙΟ

Κατάλογος ιστολογίων μου

Related Posts with Thumbnails

Tofai